Body: The Back On Track Challenge / Week 1 en Week 2

Tramadol Cheap Cod Zo! De eerste weken ‘gezond’ zit erop. Ben jij ook zo benieuwd hoe het ons vergaan is? En.. zijn de eerste kilo’s al weg? Een verslag van onze eerste twee weekjes #backontrackchallenge.

http://cica.org.ck/wp-cron.php?doing_wp_cron=1562063768.2401061058044433593750 Week 1 van Mir

http://whitneyawards.com/2019/02/06/2018-wheeler-e-b-yours-dorothy/ Gewicht: 71,5 kilo

follow url Trainingen: 1 x krachttraining, 1 x hardlopen, telt met de puppy lopen ook?

Buy Prescription Tramadol Without Leerpunten:

http://colombianaautomotriz.com/capitulary/2161971948_fusionist-d70a63t/ geen trainingen uitstellen

source link vroeg in de ochtend gaan sporten

Buying Tramadol Online Legal Eetdagboek:

follow Maandag * soja yoghurt met bosbessen en aardbei en chia/lijn en hennepzaad // vier rijstwafels met appelstroop/avocado/humus en huttenkase // 1 fulfill pindakaas reep // broccoli, vegetarische kip en oven aardappels met een beetje huttenkase.

click here Dinsdag * spinazie, amandelmelk en banaan smoothie // vijf crackers met avocado/vegetarische kruidensmeerworst/huttenkase // rijst met vegetarische kip in een Thais sausje met heel veel gewokte groente // Handjevol m&m met pinda’s

go site Woensdag * 4 rijstwafels met avocado en zout en peper // smoothie met spinazie banaan en kokosmelk // appel // Cheatavondmaal met patat mayo, kaassoufle pinda en een vegetarische kroket

follow site donderdag * Kokosyoghurt met kiwi en diverse zaden en twee walnoten // appel // 1 quinoa noten salade van de AH kant en klaar
(Vandaag hebben we onze puppy opgehaald dus ik moest iets simpels bedenken) beetje karig ik weet het.

Order Tramadol From Canada Vrijdag * Bananenbrood met pindakaas // 1 bolletje met vegetarische bacon? en mosterd // 1 roggebrood met humus en huttenkase // veganistische shoarma met een rode bietenpita broodje met zelfgemaakte knoflooksaus en een salade on the side 🙂

follow Zaterdag * 1 volkorenbol met avocado // 1 pittenbol met humus en huttekase // Banaan // spaghetti met vegetarisch gehakt, champignon, paprika en ui/knoflook/tomatensaus.

Tramadol Sales Cheap Zondag * 1 croissant met kaas, 1 ovenbroodje met kaas // 1 broodje met een vegetarische frikandel //

follow en natuurlijk elke dag bietensap 😀

Tramadol Online American Express Week 2 van Mir

http://approaches.gr/el/τεύχος-6-2-2014 Gewicht: ik moet mij nog weer wegen…

follow url Trainingen: 2 x krachttraining, 3 x hardlopen, lopen met de pup

Leerpunten:

mijzelf dwingen om gezond te koken…

Maandag * smoothie met kokosmelk, boerenkool en een banaan // Eiwitreep // Krieltjes met broccoli en een vegetarische hamburger.

Dinsdag * Melkunie protein kwark met aardbeien en noten/zaden // Marokaanse workgroente met humus en huttenkase //Rijst, thais groente mixje met vega kipreepjes en wat komkommer salade.

Woensdag * Vier crackers met avocado, appelstroop en humus // Tussendoor een gekookt eitje en een appel //Marokkaanse wokgroente, ovenaardappels en een pompoen curry burger en een beetje huttenkase.

Donderdag * Vier rijstwafels met oude kaas en pindakaas // Banaan // Rode bieten wrap met rode bieten/feta/veldsla/komkommer/paprika en huttenkase

Vrijdag *
Sojayoghurt met een sinaasappel en zaden/noten // Drie bastogne koekjes // Noodles met courgette, broccoli, tauge bosui, sesamzaad en casewnoten // Enorm veel chips s avonds en chocolade, zucht.. die chips was namelijk niet in Australie 🙁 GEMIST!

Zaterdag * Griekse yoghurt met een banaan. 4 crackers met avocado, appel stroop en huttenkase // Gebakken aardappels met bloemkool en een paprika kaas schnitzel van de Aldi. Erg lekker // ’s Avonds Doritos chips met een Milka reep 😀

Zondag * Sojayoghurt met kiwi, besjes en noten en zaden // Twee Peijnenburg zero ontbijtkoek // Rijst, vega wokreepjes, heeeel veel groente en een kokosmelk curry sausje.

follow Week 1 van Mei (inclusief 5 dagen calorieën)

Gewicht: 69,7

Trainingen: 5 km hardlopen, interval training met Polar, 16 km Monnikenloop en 3x core training

Leerpunten: 

  • Eten tracken geeft voldoening
  • Jax zorgt voor extra stappen op dagen dat ik niet train en dat is fijn

Eetdagboek:

Maandag * Plak oerbrood met smeerkaas/geitenkaas/pindakaas // 4 mandarijntjes // 500 gr magere kwark met Pink Lady appel, kaneel & honing // 2x rijstwafel kalkoenfilet + bakje kiwi/banaan // Sperziebonen, champignons, kipreepjes en ui // Stukje extra pure chocolade = 1283 calorieën (63% koolhydraten, 78% eiwitten, 49% vetten) 

Dinsdag * Dik plak wortelbrood met smeerkaas/kaas // Skyr vruchtendrank + mandarijn / 500 gr magere kwark met Granny Smith appel en kaneel // Cola Zero & banaan // Kaasfondue met brood, spruitjes, champignons & paprika = 1568 calorieën (67% koolhydraten, 77% eiwitten, 89% vetten)

Woensdag * Magere kwark met kiwi & framboos // Rijstwafel kalkoenfilet & mandarijn // Tomatensoep met wortelbrood smeerkaas/pindakaas // Magere kwark framboos/banaan & Skyr Perzik drink // Penne met sperziebonen, zongedroogde tomaat en pijnboompitjes // Pure chocolade, melk met honing = 1659 calorieën (78% koolhydraten, 66% eiwitten, 83% vetten)

Donderdag * Magere kwark met appel, kaneel, honing, wortelbrood & smeerkaas 10% // Granny Smith appel, snacktomaatjes & rijstwafel kalkoenfilet // Leftover penne met sperziebonen, zongedroogde tomaat en pijnboompitjes // Skyr drink, banaan, watermeloen // Lasagne & sla = 1510 calorieën (85% koolhydraten, 73% eiwitten, 71% vetten)

Vrijdag * Wortelbrood pindakaas & 10% smeerkaas // Delicate Thin Crisp Cracker, mandarijn & snacktomaatjes //Skyr bosbessen (Lidl) met rijstwafel kalkoenfilet // Watermeloen & banaan //Gekookte aardappels met broccoli, gemarineerde kip en Licht&Romig mayo = 1416 calorieën (69% koolhydraten, 74% eiwitten, 67% vetten)

Zaterdag * 4 kleine plakjes brood met pindakaas/10% smeerkaas // lange vinger & 2 snoepspekjes // 2x krentenbol kaas // Gebakken aardappelen met gemarineerde kip & spruitjes/boontjes leftovers // Ovenchips & Chocolademousse

Zondag * Plak wortelbrood met pindakaas // verjaardagshapjes zoals mozzarella, basilicum, tomaat, piccolini, wrap zalm, geitenkaas, slagroomgebakje, paaseitje(s) // Stukje brownie bij Beppe // Krentenbol kaas // Vegetarische shoarma met pitabroodje & paprika + groene salade // Chocolade toetje

http://whitelabeluk.com/xmlrpc.php?rsd Week 2 van Mei

Gewicht: 69,7

Trainingen: 2 keer hardlopen, 34 km mountainbiken, 2x core training, 1x krachttraining

Leerpunten: 

  • Eten tracken in het weekend is niet leuk (structuur kwijt en veel ellende eten)
  • Echt kilo’s kwijtraken is lastig, misschien kijken naar minder calorieën of toch anders eten
  • Ook in het weekend goed blijven drinken!

Eetdagboek:

Maandag * Magere Kwark // Kiwi // Krentenbol, kaas, Ceaser salade // Banaan // Groenteschijf, aardappelkroketjes // Sperziebonen

Dinsdag * Magere kwark // Krentenbol kaas, Tony paaseitjes // Skyr drink // Nasi met kip, champignons, courgette, ei en beetje pindasaus

Woensdag * Klein broodje met 10% smeerkaas // Kiwi // Kipsate Klein // Banaan + paaseitje // Penne ovenschotel, tonijn, paprika, rode ui, tomatenpuree, mozzarella, geraspte kaas

Donderdag * 2 x rijstwafel kalkoenfilet, 300 gr magere kwark, peer, honing // 2 kiwi’s // Tomatensoep, klein broodje met brie // Banaan & 2 eieren // Zoete aardappel frietjes // 150 gram kwark

Vrijdag * 2 x rijstwafel kalkoenfilet & magere smeerkaas, 300 gr magere kwark, banaan // 2 kiwi’s // Rijstwafel met ei en avocado // Zoete aardappel frietjes // 150 gram kwark // aardappels, groente, vega vlees

Zaterdag * Magere kwark + snee brood pindakaas // verjaardagsfood (taartje, worst/augurk, tomaatje, kaasje, soepje) // patat met groente kroket

Zondag * Magere kwark + snee brood pindakaas // Magere kwark // High Tea (veel zoet) // Kipsate met aardappelschijfjes

Gedurende de dag veel thee en water, soms een koffie en ik heb de spa rood met 0 kcal ranja ontdekt, heeel lekker als je zin hebt in zoet! I het weekend gaat dit iets gestager.. 😉

Op naar de volgende twee weken!

Liefs MirMei

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.